Knopper på podekvistene

Det ser rigtig godt ud for de podninger jeg lavede på æblegrundstammerne (se her), alle sammen har svulmede knopper på podekvistene og de er ved at springe ud til små blade. 
Jeg har været lidt nervøs for om det er den sidste kraft i podekvistene der har gjort at de gerne vil springe ud, for de står jo i drivhus, så det har været ret varmt selv om det har blæst udenfor. 
Men de har svulmet og vokset over så lang tid nu, at jeg er blevet mere rolig. 
Enten er de allesammen gået godt ellers er de alle gået galt, og jeg synes det gik bedre end første gang jeg podede (se her) og der overlevede 5 ud af 6, så det var ikke så ringe endda :) 
29/3: Svulmede knopper kun 4 dage efter podningen
7/4: Begyndende skud 2 uger efter podningen
7/4: De tykke podekviste virker lidt mere beskedne end de tynde

Etiketter: ,