Mickey og Minnie Mouse grydelapper

Vi har nogle venner der er fuldstændig pjattet med Disney og da vi skulle holde Thanksgiving med dem, syede jeg dem nogle Mickey og Minnie Mouse grydelapper.
De er super simple og jeg har med vilje ikke lavet dem for farvestrålende da det er til voksne.
Mickey og Minnie Mouse grydelapper
Jeg fandt en Mickey Mouse silhouet på nettet og forstørrede den til den størrelse jeg ville have grydelapperne. Så klippede jeg 4 stykker ud i sort stof (det der hedder Ditte fra Ikea til 14 kr pr. meter) og lavede nogle kantbånd samt hanke. Som indmad brugte jeg 4-5 lag cowboystof fra nogle aflagte jeans samt et lag fleece, i håb om at vandet ikke suser lige igennem dem.
Sløjfen er lavet af et bredt rødt bånd med hvide polkaprikker, jeg købte for 1 dollar (inkl. fragt) på Ebay (søg efter ribbon red polka og filtrér, så du ser de billigste 'Buy now' auktioner).

Etiketter: ,