![]() |
| Helt fine og friske østershatte direkte ind i køkkenet fra haven! |
![]() |
| Jeg har prøvet at hakke med øksen i håb om at flere svampe vil springe ud herfra, så de får forspiring, da det virker som om de sætter frugt (svampe) i revnerne |
![]() |
| Flot vækst i år af østershatte på ahornstammen, jeg tror den vil holde op med at skyde fra bunden snart |
![]() |
| Det ligner små mini svampe der sidder på stammen, jeg tror det er et tegn på at hele stammen er inficeret |
Etiketter: Svampedyrkning