Efteråret er kommet

Så er de sidste tomater og chilier klippet af de gulnede planter i drivhuset og kommet indenfor til modning. Filippa æblerne er høstet og jeg prøver at beherske mig i at jeg ikke grovspiser dem allesammen på én gang, det er mit absolut yndlingsæble!
Bladene gulner i haven og mon ikke der snart kommer en efterårsvind så det hele lige pludselig falder af. Det er min yndlingsårstid lige nu, hvor man trækker indenfor og nyder høsten. Det eneste minus er at man som regel også snøfter på denne årstid, men så længe man ikke har feber så kan man stadig hygge lidt med stearinlys og noget håndarbejde imens man hoster lungerne ud!
'Infinity' chili som er i familie med Trinidad Scorpion 
En kasse guld: Filippa!
De første blade er faldet af
Hønsene putter i en vindstille krog

Etiketter: