Ingen energi eller svampe


Den seneste uge har budt på sygdom, så det er ikke blevet til så meget af noget som helst for mig, andet end at skifte mellem seng, sofa og stolen foran pejsen.  
Pejsemagneten
For et par uger siden, efter det havde haft regnet lidt i en uge, var jeg på jagt efter svampe, men jeg fandt meget få og ingen spiselige. Jeg tror det har været for tørt i for lang tid, da jeg var ude.
Jeg har kunne læse mig til at andre høster for tiden, så hvis jeg er kommet helt ovenpå til weekenden, tager jeg kurven og hunden under armen og drager mod skoven, i håb om at finde tragtkantareller og rørhatte. 
Jeg håber jeg når at finde bare lidt spiselige i år, da jeg slet ikke har fundet nogen endnu.
Sjov svamp der lignede den blødte
Kugleknoldet fluesvamp finder jeg stort set altid - den dufter af rå kartofler
Jacob nyder udsigten ud over fjorden

Etiketter: ,