Klatrehortensiaen blomstrer

Det er virkelig et smukt syn når vores klatrehortensia blomstrer.
Den kravler på et lille hegn med en hjemmelavet låge, som vi går igennem hver gang vi skal ud til hønsene. Lige nu blomstrer den og spreder en skøn duft.
Blomstrende klatrehortensia
Da jeg omplantede jordbærbedet i køkkenhaven tog jeg en stor fin plante med i udestuen og satte den i en potte. Selvom folk med jordbær i drivhus har kunne spise bær i noget tid, kan jeg se at jeg også når at få i hvert fald 1 før dem i haven kommer ordenligt.
Modnende jordbær i udestuen
De podede æbletræer fra slutningen af marts klarer sig stadig godt og har ofret deres gode plads i udestuen, til fordel for chilierne. Jeg regner med at holde dem i potter i år og så må jeg finde et sted til dem, næste år.
Podede æbletræer på 2 1/2 måned

Etiketter: ,