Hundesenge med krøyerkugler

Jeg havde en halv sæk Krøyerkugler (flamingokugler til sækkestole oa.) liggende på loftet og en masse stof der skulle pakkes sammen. Så i stedet for at pakke stoffet ned i poser og kasser besluttede jeg mig for at få syet nogle hundekurve så vi kunne slippe af med de sidste kugler og så hunden har en kurv i værkstedet og udestuen, når det er lidt for koldt.
Jeg har syet en simpel rektangel og fyldt den med en masse stofrester og Krøyerkugler. Hunden var helt vild og har skiftevis testet dem allesammen, så jeg tror hun er tilfreds med dem. Men flamingokuglerne giver også god isolation så de er dejlig varme at ligge i fordi de reflektere varmen meget effektivt.
En stor pude med slidstærkt stof til værkstedet
Jeg glæder mig til at få værkstedspuden ud når det bliver renoveret færdigt, så kan jeg gå og arbejde derude selvom det regner og sner udenfor og Liva kan komme med, det bliver så hyggeligt!


En pude til en flettet kurv til udestuen
Hundekurven bliver testet
Slidstærkt stof med dobbelt lag fleece til Jacobs arbejde

Etiketter: , ,