Fordelagtig bagdel

Vi har en kammerat der fyldte år og som skulle fejres. Jeg har ikke lavet "konditorkager" længe, så jeg spurgte om jeg ikke måtte stå for kagen. Folk siger sjældent nej og jeg fik frie hænder, så det kunne ikke være bedre.
Sidst jeg lavede en kage til ham, blev det en ordentlig barm, så denne gang skulle han have en bagdel, med g-streng og en lændetatovering.
Desværre løb jeg tør for smørcreme, så den havde i den grad appelsinhud, men det får man jo når man kommer op i alderen, og kagen blev vel modtaget alligevel :)
Han er meget glad for citronfromage, så det var en lys citron/vanilje-kage med citronfromage, overtrukket med sugarpaste.
Kagen er lavet af en stor rektangel og snittet til, resterne blev mast i 2 runde form sammen med lidt citronfromage, som senere blev til ballerne.

Kagen snittes til
Kagen samles og dækkes med smørcreme
Hudfarvet sugarpaste kommes på
G-streng kom på kagen

Og en lændetatovering med stjerner (lavet med sort farve fortyndet i vodka)

Etiketter: