Så har jeg fundet endnu et godt spot med tragtkantareller i Jyderup, så nu har jeg fået brugt nogle, frosset nogle ned og de sidste er tørret.
Jeg har prøvet dem på en bacon/pesto-pizza samt i en omelet. Jeg synes ikke de smagte af noget på pizzaen, men de var rigtig gode i omeletten. Så de skal nok steges i lidt olie/smør før man bruger dem.
 |
| Tragtkantareller på pizza |
 |
| Tragtkantarel høst |
 |
| Tragtkantareller bredt ud på et viskestykke til tørring |
Etiketter: Svampefund