Godtepose til hundetræning

Jeg har syet en pose eller taske til hundegodbidder når vi skal til hundetræning.
Der er ikke noget værre end at have hundegodterne direkte i lommen og så stikker hånden ned i lommen og får smulder op under neglene. Så nu har jeg en lille taske jeg binder uden på mine bukser.
Jeg skal have fundet nogle små karabinhager, så jeg bare kan klikke den på buksestropperne. Jeg ved jeg har nogle et eller andet sted....
Tasken er inspireret af nogle rottehængekøjer jeg engang lavede, hvor der går en flap nedover posens åbning, som er selvlukkende. Så man skal ikke til at knappe/lyne op, når man har brugt den et par gange,dykker man ned i den uden at tænke over det.
På bagsiden har jeg lavet en lille lomme til en hundepose, da Liva altid skal af med noget 5 minutter efter vi ankommer, selvom man tramper rundt i haven derhjemme med hende inden, men næ nej, det græs er ikke godt nok....

Selvlukkende træningstaske

Bagside med lomme til hundepose

Etiketter: , , ,